Doorgaan naar inhoud
STAFFELKORTING: 15% tot 25% korting op je aankoop
STAFFELKORTING: 15% tot 25% korting op je aankoop
  • Jouw droombadkamer voor een scherpe prijs

  • Showroom bezoek op afspraak

  • Uitstekende service en altijd bereikbaar

Jouw droombadkamer voor een scherpe prijs

Showroom bezoek op afspraak

Uitstekende service en altijd bereikbaar

Garantie & Service

Garantie op artikelen:

De garantietermijn op de artikelen die wij verkopen verschilt van 1 tot 10 jaar. De garantietermijn is verschillend per leverancier.

Bij elk product staat apart vermeld hoeveel jaar garantie erop zit. Wij houden ons aan het hetzelfde garantietermijn als die de fabrikant verleent.

Als je een klacht bij ons meld, dan kijken wij welke garantie bepalingen van toepassing zijn, de fabrieks garantie en/of de wettelijke garantie.

Indien je aanspraak wil maken op je garantie, dan kun je per mail contact met ons opnemen. We zullen jouw service of garantie aanvraag zo snel mogelijk beoordelen en beantwoorden.

Kosten installateur:

Indien een product opnieuw geleverd dient te worden als gevolg van transportschade, fabricagefout, missende onderdelen of overige zaken, dan zal Badkamerdeal er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Echter zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.

Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld of kosten vergoeden die gemaakt worden voor het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters of aannemers, die niet verder kunnen met hun werkzaamheden als gevolg van een product die gebreken blijkt te hebben.

Schade bij levering:

Onze transportpartners dragen de grootst mogelijke zorg bij de levering van uw bestelling. Wij adviseren je om bij ontvangst van de levering direct te controleren op zichtbare (transport) schade en de compleetheid van de zending. Eventuele schade of onjuistheden moeten binnen 48 uur na levering, per mail, aan ons worden gemeld. Als er sprake is van zichtbare (transport) schade, ontvangen wij graag de bijbehorende foto's hiervan. Dit is noodzakelijk om de melding direct in behandeling te kunnen nemen en zodat wij dit kunnen oplossen.

Service:

Heb je nazorg nodig op een door ons geleverd artikel? In dit soort gevallen zal Badkamerdeal zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.
Wij ontvangen graag zo veel mogelijk informatie over de service aanvraag. Dit hebben wij nodig voor het bepalen van de juiste service.