Garantie & Service
Garantie op artikelen:
Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Zij hanteren verschillende garantievoorwaarden.
De garantietermijnen die wij vermelden op de product pagina's hebben betrekking op de fabrieksgarantie. Fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Meld je een artikelklacht, dan kijken wij welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Stuur hiervoor een mail met ordernummer en jouw vraag naar info@badkamerdeal.nl.
Als de klacht gegrond is, zorgen wij voor een passende oplossing of tegemoetkoming. Als er sprake is van een defect dan is er wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat je recht hebt op een goed product. Ontvang je een product dat niet deugt, dan heb je recht op vervanging, reparatie of je geld terug. De termijn waarbinnen je je kunt beroepen op wettelijke garantie verschilt per product.
Kosten installateur:
Indien een product opnieuw geleverd dient te worden als gevolg van transportschade, fabricagefout, missende onderdelen of overige zaken, dan zal Badkamerdeal er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Echter zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld of kosten vergoeden die gemaakt worden voor het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters of aannemers, die niet verder kunnen met hun werkzaamheden als gevolg van een product die gebreken blijkt te hebben.
Schade bij levering:
Onze transportpartners dragen de grootst mogelijke zorg bij de levering van uw bestelling. Wij adviseren je om bij ontvangst van de levering direct te controleren op zichtbare (transport) schade en de compleetheid van de zending. Bij eventuele schade verzoeken wij je dit zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Als er sprake is van zichtbare (transport) schade, ontvangen wij graag de bijbehorende foto's hiervan. Dit is noodzakelijk om de melding direct in behandeling te kunnen nemen en zodat wij dit kunnen oplossen.
Service:
Heb je nazorg nodig op een door ons geleverd artikel? In dit soort gevallen zal Badkamerdeal zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.
Wij ontvangen graag zo veel mogelijk informatie over de service aanvraag. Dit hebben wij nodig voor het bepalen van de juiste service.