Bestellen & Levering
Algemeen:
Na het plaatsen van een bestelling zullen wij altijd telefonisch of per mail contact opnemen om de bestelling met je door te nemen en de levering met je af te stemmen.
De verwachte levertijd op voorraad artikelen is gemiddeld vanaf 3-7 werkdagen.
Voor zwaar transport en palletleveringen ligt de gemiddelde levertijd vanaf 5-7 werkdagen.
Indien er artikelen zijn besteld die niet voorradig zijn en een langere levertijd hebben, dan zullen wij direct contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Let op: wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg van een vertraagde levering.
Zorg ervoor dat je genoeg tijd hebt voor het bestellen en hou rekening bij het maken van installatie afspraken naar aanleiding van je bestelling.
Levering:
Bij de aflevering dient de koper of een aangewezen persoon aanwezig te zijn om de zending in ontvangst te nemen en te controleren. De koper dient zelf zorg te dragen voor het transport vanaf de losplaats naar de gewenste opslaglocatie. Onze chauffeurs zijn er enkel op ingericht om te leveren tot aan de losplaats, niet om te tillen.
Met uitzondering van kleine pakketten dient er bij het niet aanwezig zijn op het afgesproken levertijdstip een nieuwe bezorgafspraak te worden gemaakt. De kosten voor het inplannen van een nieuwe afspraak met de transporteur zijn voor de koper.
Leveringen met zwaar transport worden geleverd tot aan de eerste drempel, begane grond of tot zover waar de chauffeur op de openbare weg kan komen. Dit is ter beoordeling van de chauffeur. Een pompwagen kan niet over drempels, grind, losse stenen, gras of onverharde wegen.
Niet benoemde extra service die wordt uitgevoerd door de chauffeur is voor eigen risico. Badkamerdeal of een transportpartner kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schades die bij de uitvoering zijn ontstaan.
Onze transportpartners dragen de grootst mogelijke zorg bij de levering van uw bestelling. Wij adviseren je om bij ontvangst van de levering direct te controleren op zichtbare (transport) schade en de compleetheid van de zending. Eventuele schade of onjuistheden moeten binnen 48 uur na levering, per mail, aan ons worden gemeld. Als er sprake is van zichtbare (transport) schade, ontvangen wij graag de bijbehorende foto's hiervan. Dit is noodzakelijk om de melding direct in behandeling te kunnen nemen en zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Heb je vragen over je bestelling of levering? Neem gerust contact met telefonisch, per mail of via live chat contact met ons op.